ΓΝΩΜΗ

"ΩΣ ΑΕΙ ΤΟΝ ΟΜΟΙΟΝ ΑΓΕΙ ΘΕΟΣ ΩΣ ΤΟΝ ΟΜΟΙΟΝ"
Όμηρος, Οδύσσεια
Όπως πάντοτε τον όμοιον οδηγεί ο Θεός ως τον όμοιον
(Απόδοση Νότα Κυμοθόη)


Τρίτη 17 Ιουνίου 2008

ΕΣΥ ΚΙ ΕΓΩ Ποίηση Νότα Κυμοθόη



Εσύ κι Εγώ
Ποίηση
Νότα Κυμοθόη

(από το βιβλίο μου Ερώ, 1999)


Είσαι το πύρινο φως που εκπηγάζει μέσα μου
δίχως τη ρίζα του στο βυθό να γνωρίζω
και μάταια στο είναι μου αναζητώ
την πρώτη μου ηρεμία
τον εαυτό μου
το στίγμα μου!
Σαν ρίγος
έρχεσαι γλυκό
και με θρυμματίζεις
στη βαθιά σιωπή της πρώτιστης ερημιάς μου.
Αιωρούμενη σε κλωστή μεταξένια
θαρρώ πως κάποιος ταρακουνά στο φαράγγι
κάποιος απλώνει τη ζωή με φτερά
στα μύχια σκότη μου η ορμή σου διεισδύει.
Φάος Ρυέντης Εσύ
κι εγώ
μια κυανή Περεηφικόλα.
Είσαι λοιπόν φτερωτός
Ο αρχαίος των μυστηρίων
Η έσω λαγνεία των ιστών
Των κυττάρων μου η ταραχή
Στην ήβη των θυλών μου η αρχή της γνώσης μου.
Γλυκιά φωτιά σαν ξέτρελη
στου αγριμιού κορμιού μου τους ιστούς
το δάγκωμά σου και με τρέφει.

Πύρινη φλόγα αιθερική
πως να σε προσεγγίσω;
Πες μου!
Στην άκρια όψη των χειλιών μου
το στόμα σου φωτιά με καίει
Ασύνορη ταραχή θερμή
στη μελανόπτερη νύχτα ήρθες απροσκάλεστη
σαν τον κορυδαλλό στον κήπο μου.
Δικιά σου είναι η έκρηξη;
Το φως όλο δικό σου;
Μήπως είσαι το άωτο πάθος
της μόνης ψυχής μου;
Το άλλο ίσως μισό μου κομμάτι
που μόλις τώρα σ' αντίκρισσα;
Φωτίζεις κι άλλους ή μόνο σ' εμένα ήρθες;
Από το σκότος μ' ανέσυρες της θλιβερής μοναξιάς μου
κι ανένδοτη μ' άφησες μ' ένα ρίγος τρελό στο κορμί μου
δίχως να μπορώ πάλι πίσω εκεί
στη γωνιά της σιωπής μου
να συμπυκνωθώ στην πρώτη ροή μου.
Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
artnotakymothoe
Copyright:Νότα Κυμοθόη 1999
Πνευματικά δικαιώματα © 2008 Νότα Κυμοθόη
* Εσύ κι Εγώ Ποίηση από το βιβλίο μου "Ερώ" που εκδόθηκε από τις έκδ. Ιωλκός  το 1999.  Προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα.
Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .


© Nότα Κυμοθόη


Δεν υπάρχουν σχόλια: