ΓΝΩΜΗ

"ΩΣ ΑΕΙ ΤΟΝ ΟΜΟΙΟΝ ΑΓΕΙ ΘΕΟΣ ΩΣ ΤΟΝ ΟΜΟΙΟΝ"
Όμηρος, Οδύσσεια
Όπως πάντοτε τον όμοιον οδηγεί ο Θεός ως τον όμοιον
(Απόδοση Νότα Κυμοθόη)


Σάββατο 11 Ιουλίου 2009

Η ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ , Νότα Κυμοθόη 2009

"ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΦΩΣ",έργο της ζωγρ. Νότα ΚυμοθόηΆδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

Τρίπτυχο, ζωγραφική σε ξύλο
ανήκει


ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣΆδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

Γράφει η Νότα Κυμοθόη *
http://kymothoenota.blogspot.com/Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

Ανήκω στο Φως!..
Έρχομαι από τις Ουράνιες Σφαίρες Του!..
Ομολογώ σε αυτό οπού...δεν βλέπουνε τυφλοί
αλλά έχουν αφτιά κι ακούνε τους ήχους...
Όταν βλέπεις το "Φως" αναπνέεις διαφορετικά...
Υπάρχει ένας δρόμος καθαρής επίγνωσης
Γαληνεύει η ψυχή και ο νους ημερεύει...
ΕΙΡΗΝΗ λέγεται το ΦΩΣ...κι είναι απλά όμορφο
όπως ΈΝΑ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ!..Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

Όταν βλέπουμε ανάμεσα στο γαλάζιο χρώμα τ' ουρανού
...Ένα Ουράνιο Τόξο
και παρατηρήσουμε καλά...καλά
τότε θα διακρίνουμε όλα του τα χρώματα!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ
ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ!
Είδα...το ΚΟΚΚΙΝΟ και το πήρα
τότε...γέμισα ενέργεια και πάθος!
Πλημμύρισε μέσα μου η ένταση για Ζωή
κι όλο μου το σώμα έγινε ζεστό σαν τον ήλιο
σαν τη φωτιά ένοιωσα το αίμα μου να ρέει
τόσο δυνατό, τόσο ζεστό και...είδα το ΘΕΟ
αυτόν οπού ΕΊΝΑΙ ΟΛΟΣ ΜΗΤΕΡΑ ΦΥΣΗ
ΑΥΤΟΣ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΣ ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
ΑΥΤΟΣ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΣ ΑΓΑΠΗ!..
Και τότε...λησμόνησα όλα μου τα πάθη!
Δημιουργώ με το ΚΟΚΚΙΝΟ και ανασαίνωΆδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

γιατί μέσα από αυτό ανακτώ
ΖΩΝΤΑΝΙΑ και ΔΥΝΑΜΗ και διώχνω έξω
το θυμό, τη νευρικότητα, την ανασφάλεια
και όλ' αυτά τα μετασχηματίζω μαζί του
με επίγνωση σε ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ κι έτσι
ανακτώ υγεία και...προστασία!
Κι όσο προχωρώ βλέπω μετά το...ΡΟΖ και το πήρα!
Είναι το χρώμα της Αγάπης οπού με φροντίζει
κι είναι ένα χρώμα καθαρής συμπόνιας
οπού ήταν όλα τα χρόνια της ζωής μου κοντά μου!
Πηγαίνω πάντα με την καρδιά μου
Δέχομαι την αγάπη και την κατανοώ!
Ήρεμα, αγνά κι αισθαντικά ως τα πνευματικά ύψη
εκείνης της ουράνιας σεξουαλικής συνεύρεσης...
Αισίοδοξο χρώμα και λαμπερό οπού ανθίζει
όπως η αμυγδαλιά στο ξύλο της ευωδιαστά άνθη!..
Και το Φως λάμπει και γίνεται...ήλιος και τότε...
ναι τότε ήταν οπού πήρα το...ΚΙΤΡΙΝΟ...Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

Το χρώμα οπού αγαπώ! Το χρώμα οπού με πήρε μαζί του!..
Γιατί το ΚΙΤΡΙΝΟ...μου έδωσε όλη τη γνώση της σοφίας του ΘΕΟΥ
και φώτισε όλο μου το "είναι" και τότε...
είδα όλα εκείνα τα σκοτεινά σημεία μου
και τα γέμισα εμπειρίες, σοφία, δύναμη!..
Και η διαύγεια του ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ
εξύψωσε τα οράματά μου για όλα γύρω μου κι εντός μου!
Είναι μια ΑΛΗΘΕΙΑ οπού είναι ΟΛΗ ΠΙΣΤΗ!..
Κι ύστερα ήρθε εκείνο το ΜΠΛΕ ...που ήταν ΔΥΝΑΤΟΆδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

γιατί εισχωρούσε μέσα μου από παντού έντονα
και δίχως να μπορώ ν' αντισταθώ πήρα όλο το...ΜΠΛΕ!..
Είμαι μέσα σε μια πηγή, σε ένα δρόμο, σε ένα ανέβασμα
κι εισχωρεί μέσα μου κι εγώ σ' εκείνο απόλυτα σε ένα ΜΑΤΙ
σε ένα ΤΡΙΓΩΝΟ ΧΡΥΣΟ και μέσα όλη ΤΟΥ η ΥΠΑΡΞΗ!
Ένα ΘΕΙΟ ΔΩΡΟ η ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ της ΘΕΪΚΗΣ ΕΠΑΦΗΣ.
Το ΜΠΛΕ=Ο ΠΑΤΕΡΑΣ και η σχέση μου μαζί του...
Ο φυσικός μου πατέρας ήταν πάντα ΘΕΤΙΚΟΣ μαζί μου
και ήταν πάντα ένας Χρούμενος Άνθρωπος όλο Φως
κι εδώ είναι όλη η ηρεμία της ζωής κι όλη η χαρά της.
Γιατί αν υπάρχει πρόβλημα στις σχέσεις με τον φυσικό πατέρα
θα πρέπει να φωτίσετε την ύπαρξή σας με πολύ ΜΠΛΕΆδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

μια θάλασσα γαλάζια, έναν γαλάζιο ουρανό οπού...
ναι...θα στηρίξουν την ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΝΟΥ και ΣΩΜΑΤΟΣ!..
Δες τε αυτή την ομορφιά στη ζωή σας, δεχτήτε το χρώμα αυτό
κι ΗΡΕΜΗΣΤΕ όλα τα λάθη από μια λάθος σχέση!..
Και καθώς προχωρούσα στο Ουράνιο Τόξο τότε είδα...
...το ΠΡΑΣΙΝΟ...οπού ήταν πάντα μέσα μουΆδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

αυτό είναι για μένα όλη μου η Ελευθερία και όλη η Καθαρότητα!
Τώρα πια δεν ΕΛΕΓΧΩ τους άλλους, αλλά τους ΑΓΑΠΩ!
Μέσα από την καρδιά μου δίνω και παίρνω ΑΓΑΠΗ
ΔΕΝ ΖΗΛΕΥΑ ΠΟΤΕ μήτε ΜΙΣΟΥΣΑ...κι έτσι...
κρατώ το ΠΡΑΣΙΝΟ σαν πολύτιμο φυλαχτό του ΦΩΤΟΣ!
Και μέσα στην όλη μου αγάπη με άρπαξε στην αγκαλιά του
το...ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ και μου έδειξε την ΑΡΜΟΝΙΑ ΟΛΗ
αυτή του ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ κι αυτή της ΤΕΧΝΗΣ!..
Και δεν άντεξα μέσα σε τόση ομορφιά
και γύρεψα να μάθω ΤΙ ΕΙΜΑΙ και το ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ
μου έδειξε τα σκαλοπάτια της αυτογνωσίας μου όλης
μέσα από τη ΛΥΤΡΩΣΗ οπού έγραψα σε βιβλίο
κι εκεί αφού πέρασα όλα εκείνα τα τραύματα
όλα εκείνα οπού από παιδί κουβαλούσα μέσα μου
ζήτησα να μάθω ΠΟΥ ΑΝΗΚΩ και μόνο τότε
ένοιωσα όλη την ομορφιά και όλη την αρμονία,
αυτή του έρωτα και της αγάπης σε μια σχέση
αφοσιωμένη με προσήλωση σε ένα ΙΔΑΝΙΚΟ
αυτό οπού μέσα από την προσφορά στους άλλους
άφησα πίσω εμένα...και τότε πήρα το ΚΟΡΑΛΛΙΆδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

κι ήταν ακριβώς η στιγμή και η ώρα η ευλογημένη
οπού είχα τόσο πολύ αγαπήσει τον εαυτό μου
κι είδα αυτό οπού λέμε ΑΓΑΠΗ ΜΕ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ...
γιατί είμαι έτοιμη και ικανή να λύσω προβλήματα
αυτά της όποιας σχέσης και μπορώ να πάρω χαρά
αλλά και να δώσω χαρά, γιατί τώρα μπορώ
ναι τώρα μπορώ να επικοινωνήσω με όλα μου
αυτά οπού λέμε ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
δίχως καμιά δυσκολία
και δίχως κανένα εμπόδιο
γιατί είμαι ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ μέσα στο ΦΩΣ ΤΟΥ
και γιατί ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ με το ΦΩΣ ΤΟΥ
και με πήρε από το χέρι το...ΤΟΥΡΚΟΥΑΖΆδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

κι ήρθε ό Άγγελός Μου και μου έδωσε δυο Ενώτια
για να θυμάμαι όλες εκείνες τις Ποιότητες ΤΟΥ
αυτές οπού μπορώ να εκφραστώ ΕΛΕΥΘΕΡΑ.
Είναι η θάλασσα που πάντα ήμουν!
Είναι η ανεξαρτησία που πάντα ήμουν!
Είναι τα δελφίνια που πάντα ήμουν!
Είναι η ευαισθησία που πάντα ήμουν!
Είναι η εξυπνάδα που πάντα γύρευα!
Είναι ο οδηγός της καρδιάς που πάντα ήμουν!
Και τότε είδα εκείνο το ΦΩΣ το...ΧΡΥΣΟ
που ήταν ΟΛΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ να με ΛΟΥΖΕΙ
και ένοιωσα ΦΤΕΡΑ, ΠΟΛΛΑ ΦΤΕΡΑ
να χτυπάνε στις πλάτες μου...και...
μου έδειξε μια σκλάλα...ΜΙΑ ΣΚΑΛΑ ΧΡΥΣΗ!..
Είναι η έκσταση του ΦΩΤΟΣ οπού δεν έχεις ανάγκες
παρά μόνο μια έντονη ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΔΥΝΑΜΗ
αυτή έρχεται και σε λούζει και σε πλημμυρίζει!..
Και τότε είναι οπού χάθηκα μέσα στο ΦΩΣ το ΧΡΥΣΟ
κι ήταν μια ΑΚΤΙΝΑ ΔΥΝΑΤΗ που ενώθηκε ΜΑΖΙ ΜΟΥ!
ΕΝΩΘΗΚΑ ΟΛΗ ΜΑΖΙ ΤΗΣ!..ΜΙΑ ΠΥΛΗ ΜΕΣΑ ΜΟΥ!..
ΟΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!..ΟΛΗ ΟΜΟΡΦΙΑ!..ΟΛΗ ΧΑΡΑ!..
ΜΙΑ ΠΥΛΗ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ, γιατί είναι το ΟΛΟΝ =ΕΝΑ!
Γνώριζα, δίχως να ξέρω...ΠΩΣ
Μπορούσα μέσα εκεί να δω ΚΑΘΑΡΑ μέσα σε μένα
και ξαφνικά ήρθε εκείνη η όμορφη θηλυκή δύναμη
αυτή οπού εισχωρούσε μέσα μου κι ήμουν πάντα
στο μέρος της καρδιάς μου βαθιά με ένα χρώμα...ΛΑΔΙΆδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

και πήρα αυτό το χρώμα στην παλάμη μου και είδα...
ναι, είδα του άλλου την πλευρά που μου ζητούσε να δεχτώ
την δική του καρδιά οπού ήταν εκεί μέσα στο σώμα του
αλλά κι αυτή γύρευε το ίδιο ΑΠΟΔΟΧΗ. ΄
Γύρευε ΑΓΑΠΗ και κρατώντας το ΛΑΔΙ χρώμα
μια γυναίκα, με σοφία γνώσης κι ευλογία φωτός
είδα όλο εκείνο τον τρόπο, οπού Εκείνος μου έδωσε
αυτή την ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ να οδηγώ και να καθοδηγώ τους άλλους
να βρουν την ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ μέσα τους
και τότε είδα το μονοπάτι οπού με πήγαινε εκεί
ναι σε ένα χρώμα που δεν ξέρω πως να το πω...
είναι ΑΥΤΟ...και πλάι πλάι με το ...ΜΩΒ...Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

σε μια αρμονία τόσο δυνατή μια δέσμη ΛΕΥΚΟΧΡΥΣΗ...
και ξαφνικά ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΟΛΟΛΕΥΚΑ ΦΤΕΡΑ
σε μια αγκαλιά που δεν έχω αισθανθεί πιο όμορφη
κι ήρθε ΕΚΕΙΝΟΣ ΟΛΟΛΕΥΚΟΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΧΡΥΣΟΆδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

και με απώθεσε πάλι πάνω στον Πλανήτη Γη
Κρατώντας με πάντα μέσα στα ΔΥΟ ΤΟΥ ΔΥΝΑΤΑ
και ΑΣΦΑΛΗ ΦΤΕΡΑ!..
"Ευχαριστώ την Αγαπημένη Πηγή του ΘΕΙΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ Φωτός
όλων των Πάναγνων Ιερών Θετικών Ενεργειών και Δυνάμεων!"
"Ευχαριστώ το ΠΑΝΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΦΩΤΟΣ
οπού μου έδωσε τα ΟΥΡΑΝΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ!"
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙ ΕΥΛΟΓΩ ΤΟ ΦΩΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ, ΑΜΕΝ!"


"Με αγάπη για την Αγάπη
και αγάπη για το Φως της Αγάπης"!
Νότα Κυμοθόη


COPYRIGHT:Νότα Κυμοθόη
or
Nota Kimothoi

Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

Δεν υπάρχουν σχόλια: