http://todentrotiszois.blogspot.com

http://todentrotiszois.blogspot.com
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ, ΑΝΗΚΕΙΆδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

ΓΝΩΜΗ

"ΩΣ ΑΕΙ ΤΟΝ ΟΜΟΙΟΝ ΑΓΕΙ ΘΕΟΣ ΩΣ ΤΟΝ ΟΜΟΙΟΝ"
Όμηρος, Οδύσσεια

Όπως πάντοτε τον όμοιον οδηγεί ο Θεός ως τον όμοιον
(Απόδοση Νότα Κυμοθόη)


Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2011

ΤΡΙΑ ΛΑΜΠΡΑ ΑΣΤΡΑ:από τη Νότα Κυμοθόη 2011

                                                           φωτ. από τον ιστό(ευχαριστώ)

ΤΡΙΑ ΛΑΜΠΡΑ ΑΣΤΡΑ
Από τη 
Νότα Κυμοθόη 2011
Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .



Ο Πλάτων γράφει: "Πάσα επιστήμη, χωριζομένη
της αρετής, πανουργία έστι και ου σοφία φαίνεται"
Δηλαδή θέλει να πει ότι: Κάθε επιστήμη που χωρίζεται
από την αρετή, είναι κακούργημα και δεν προσφέρει γνώση".
Η ανθρώπινη πορεία πάνω στον πλανήτη γη
Το Πανάγιο Πνεύμα Δώρησε στην ανθρωπότητα
"Τρία Λαμπρά Αστέρια", Τρεις Μεγάλους Ιεράρχες
Μέγας Βασίλειος ή Άγιος Βασίλειος(εορτή:1η Ιανουαρίου)
Ιωάννης Χρυσόστομος(εορτή:13η Νοεμβρίου)
Γρηγόριος Θεολόγος(εορτή:25η Ιανουαρίου)
Τους προίκισε με "Σοφία","Δραστηριότητα","Αγιότητα".
Υπήρξαν Μεγάλοι Επιστήμονες στην εποχή τους
δίχως να είναι αποτραβηγμένοι στην Επιστήμη.
Φιλοσοφία, Θεολογία, Ψυχολογία, Αστρονομία!
Πολύ Δραστήριοι ενώ είχαν ασχολία με την Επιστήμη!
Υπήρξαν πολύ "Πνευματικοί" άνθρωποι-Άγιες Ψυχές
ενώ ήταν Επιστήμονες και Δραστήριοι
μέσα στην ανθρώπινη κοινωνία!
Αποτελούν Ένα Θαύμα Συνύπαρξης με σπουδαία δράση
και κατόρθωσαν να λύσουν στην εποχή τους
το μέγα κοινωνικό πρόβλημα της περιοχής τους.
Για την εποχή τους γνώριζαν όλες τις Επιστήμες
κι ασχολήθηκαν με θέματα αρχής και ουσίας των όντων
με τη δομή της ύλης και της ανθρώπινης ύπαρξης
και με τη δημιουργία του σύμπαντος,
αλλά ήταν ταυτόχρονα και δέκτες της εξ' αποκαλύψεως
αλήθειας του Θεού από τον Ι. Χριστό.


Η ανθρώπινη πορεία στη γη έχει μεγάλη ιστορία
και οι μελετητές της διδάσκονται μέσα από τους λαούς
κι όλα όσα έχουν διαδραματιστεί από τις πράξεις τους.
Κι όταν μελετάμε την πορεία λαών δίχως "ήθος"
συνειδητοποιούμε πως η καταστροφή τους
είχε να κάνει με τη μορφή ξερής γνώσης,
δηλαδή τεχνικής που κατέστρεφε
δίχως αγάπη κι ανθρώπινες αξίες, που οδηγήθηκαν
σε εντάσεις, πολέμους, σφαγές και ολική πτώση.


Υπάρχουν μέσα στην ανθρώπινη ιστορία φωτεινές μορφές
που ως Θείο Δώρο άλλαξαν την πορεία και τη ροή
των γεγονότων και βοήθησαν στην Πρόοδο του κόσμου.
Οι Τρεις Ιεράρχες, αποτελούν φωτεινό παράδειγμα
για την εποχή τους και για τη σημερινή εποχή 
οπού έχουν ταρακουνηθεί οι θεσμοί και τα θεμέλια
των αξιών κι όλων των ιδεών επάνω στη γη.
Τα σημερινά πρότυπα των νέων
είναι αισθησιακά, κοσμικά ή επαναστατικά.
Αλλά αυτά δεν οδηγούν στη χαρά, μήτε τη γαλήνη.
Οι νέοι ζητούν ήρωες ή αθλητές, καλλονές ή ηθοποιούς,
επαναστάτες ή καλλιτέχνες. Οι μεγάλοι αναζητούν πρότυπα
επιστήμονες, επιτυχημένους επιχειρηματίες ή πολιτικούς...


Ας παραδειγματιστούν οι σημερινοί "ιεράρχες"
όλων των -ισμών (θρησκειών) στον πλανήτη γη
από το βίο αυτών των Τριών Λαμπρών Αστέρων
κι ας αφήσουν το "κοσμικό" μέρος του θώκου τους
και τον "επαγγελματικό τους" ρόλο.
Ας σκεφτούν και οι σημερινοί "δάσκαλοι"
όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης
τους ρόλους τους κι ας αποκτήσουν αρετή και ήθος
ξεκινώντας από την συμπεριφορά τους προς τα μέλη
της οικογένειάς τους ΠΡΩΤΑ και τους συνανθρώπους τους
και τους μαθητές τους κι όλη την κοινωνία
ΔΙΟΤΙ είναι υπεύθυνοι για τη συμπεριφορά των ανθρώπων.


ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ"
ΚΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ"
ΑΛΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ...


Η αλήθεια και η αρετή αποτελούν αληθινή αγωγή!
Διότι, όπως λέει ο σοφός λαός μας: "με όποιο
δάσκαλο καθήσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις".
Δεν θ' αναφερθώ στους "δημαγωγούς δασκάλους"
που αφθονούν στην εποχή μας και δεν έδωσαν
καλή αγωγή με το παράδειγμά τους...
Ας αναλογιστούν τα λάθη τους
κι ας αναλάβει ο καθένας 100% την ευθύνη
των πράξεών του 
ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!..


Το να είναι κάποιος άθεος, είναι δικαίωμά του
αλλά ο "ανήθικος" δάσκαλος ή ο "ανήθικος" ιερέας
δεν έχουν θέση μήτε στο σχολείο μήτε στα ιερά και όσια.


Οι νέοι διψούν για την αλήθεια και για τη δικαιοσύνη!
Αλλά οι "αρετές" διδάσκονται απ' όσους έχουν "αρετή".
Επαγγελματίες "δάσκαλοι" κι "ιεράρχες" είναι πολλοί
και ως "δημόσιοι υπάλληλοι" συμπεριφέρονται ανάλογα,
αλλά δεν ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ σωστή αγωγή στους νέους...
Διότι, ΔΑΣΚΑΛΟΙ και ΙΕΡΑΡΧΕΣ σήμερα είναι ελάχιστοι!
Κι όσο κι αν αγωνίζονται να κατευθύνουν τα παιδιά
σε πρότυπα "τεχνολογικά" και μόνον εκεί, ματαιοπονούν.
Διότι, τα παιδιά δεν είναι "άψυχα" όντα.
Τα παιδιά έχουν ΨΥΧΗ και η ΨΥΧΗ από τη ΦΥΣΗ ΤΗΣ
ΔΙΨΑ για ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΤΡΟΦΗ!..
Κι αυτή η τροφή είναι ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΑΛΗΘΕΙΑ 
ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ!..


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΟΠΟΥ ΓΗΣ!
ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΟΙ:
Γρηγόριος Θεολόγος=Αριστουργηματικό γραπτό έργο!
Ιωάννης Χρυσόστομος=Ρήτωρ τολμηρός μέχρι θυσίας!
Μέγας Βασίλειος=Πρότυπο φιλοσοφίας και φιλανθρωπίας!
ΝΑ ΦΩΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥΣ!


Διότι η αληθινή προσωπικότητα ενός ανθρώπου
δεν αναδεικνύεται από "τίτλους σπουδών"
μήτε από "εργασιακή εμπειρία"
μήτε από το "πόσα χρήματα" κερδίζει.
Αναδεικνύεται από τη "σοφία" και την "αγιότητα".


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΕΤΗ!
Με αγάπη για την Αγάπη
και αγάπη για το Φως της Αγάπης Του1
Με αγάπη και φως
Νότα Κυμοθόη
Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

Δεν υπάρχουν σχόλια: