ΓΝΩΜΗ

"ΩΣ ΑΕΙ ΤΟΝ ΟΜΟΙΟΝ ΑΓΕΙ ΘΕΟΣ ΩΣ ΤΟΝ ΟΜΟΙΟΝ"
Όμηρος, Οδύσσεια
Όπως πάντοτε τον όμοιον οδηγεί ο Θεός ως τον όμοιον
(Απόδοση Νότα Κυμοθόη)


Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Νότα Κυμοθόη "ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ" Δοκίμιο

Νότα Κυμοθόη"ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ"
Δοκίμιο (Νοέμβριος 2010)

"ΕΝ ΑΡΧΗ ΕΙΝ' Ο ΛΟΓΟΣ
ΚΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝ' ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ
ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΕΙΝ' Ο ΛΟΓΟΣ!.."


   Αναφερόμενη στη γνωστή ρήση του Ιωάννη "Βοανεργή" δηλαδή του Θεολόγου, τονίζω ακριβώς
 αυτό, που κι άλλη φορά έχω γράψει.  Ότι δηλαδή, στην ΑΡΧΗ ήταν ο ΛΟΓΟΣ κι αναφέρεται εδώ σε μια εποχή αγνή, σε μια εποχή, όπου δεν υπήρχε "δόλος", δεν υπήρχε "ψέμα", δεν υπήρχε "φθορά", δεν υπήρχε "κακό", γιατί αυτό δεν το γνώριζαν και ο ΛΟΓΟΣ ήταν προς το Θεό και ΘΕΟΣ είναι ο ΛΟΓΟΣ.
  

Photography by Νότα Κυμοθόη (αρχείο)
     Αναφέρεται σε μια εποχή οπού γνώριζαν μόνον το ΘΕΟ και τον γνώριζαν καλά. Σήμερα, εκείνοι, οπού γνωρίζουν καλά το Θεό είναι οι Άγγελοι. Αλλά οι Άγγελοι είναι Πνεύματα κι ως Πνεύματα κατοικούν σε άλλο κόσμο, στον κόσμο των  Αϋλων Δυνάμεων, των ασωμάτων. Δηλαδή είναι δίχως σώμα. Εκτός κι αν έχει πραγματοποιηθεί αυτό οπού αναφέρουν οι γραφές, ότι κατά παραχώρηση Θεού υπάρχουν ανάμεσά μας ενσαρκωμένοι Άγγελοι...
       Ένας από αυτούς τους Ιερούς κι Αγίους Άγγέλους είναι και ο Ιωάννης, ο γνωστός Θεολόγος κι είναι ο μόνος Θεολόγος που ομιλεί για το Λόγο του Θεού, διότι είχε την τύχη να είναι κοντά στον Ιησού όπως ήταν κοντά του και η Μαρία η Μαγδαληνή καθώς και η μητέρα Του Μαρία, η Θεοτόκος Παναγία... Ένα πρόσωπο υπαρκτό, που ονομάστηκε Χριστός=εκλεκτός, αυτόν που από τη γέννησή του έψαχνε ο Ηρώδης να θανατώσει, διότι φοβήθηκε πως θα του πάρει την εξουσία.
       Κατά την Ιουδαϊκή Προφητεία περίμεναν τον προφήτη, οπού θα ερχόταν για να σώσει το λαό του και θα τον ονόμαζαν Εμμανουήλ, αλλά και Ιησού. Εμμανουήλ σημαίνει "μαζί μας ο Θεός".
Χριστός=αυτός οπού πήρε το χρίσμα, χρίστηκε ικανός και Ιησούς=αυτός οπού θεραπεύει, από το ίηση=θεραπεία, δηλαδή το ρήμα ίημι=θεραπεύω. Γνήσια ελληνική σημασιολογία. Ποιος έχει αναρωτηθεί γιατί; Τα ονόματα Χριστός και Ιησούς τα οποία προσέλαβε ο ίδιος στην πορεία της επίγειας ζωής του, είναι ελληνικής σημασίας.
      Έχουν γραφτεί πολλά για το όλο θέμα και δεν θα σταθώ εδώ. Όμως τι επικρατούσε θρησκευτικά, πολιτισμικά και κοινωνικά εκείνη την εποχή, επί ρωμαϊκής αυτοκρατορίας στην Ιουδαία; Και ποια περιοχή ονομαζόταν έτσι;
            Τα όσα συμβαίνουν εκείνη την εποχή στο Ισραήλ (όπως ονομάζεται η περιοχή σήμερα) κι ήρθε  ο Εμμανουήλ Ιησούς Χριστός, να γεννηθεί για να διδάξει εκεί τον κόσμο και για να σώσει το λαό της περιοχής ας ερευνηθούν από τους μελετητές καλά.
             Εδώ μπαίνει ένα θέμα, που απασχολεί σήμερα (το έτος 2010) τους Έλληνες οι οποίοι κατά την Ιουδαϊκή προφητεία δεν είναι Ιουδαίοι, αλλά εκείνη την εποχή χαρακτηρίζονται ως Εθνικοί και μόνον ο Ιησούς Χριστός, ο Άγγελος του Θεού, ο Εμμανουήλ όπως από τον αγγελιοφόρο Άγγελο Θεού (ως να λέμε Ερμή του Θεού Δία) τους ονομάζει Έλληνες, σύμφωνα με τη γνωστή ρήση του: "Νυν εδοξάσθει ο υιός του Ανθρώπου"...
     Οι Εβραίοι της εποχής εκείνης, δεν πίστεψαν τότε τον Εμμανουήλ Ιησού Χριστό, αλλά μήτε σήμερα τον δέχονται. Πιστεύουν στους δικούς τους θεούς, με άλλα ονόματα, τα οποία είναι γνωστά. Όμως πως έχουν μπερδευτεί όλα μέσα στον χριστιανισμό, τη θρησκεία δηλαδή, της οποίας το επίμαχο θέμα, είναι τα "θρησκευτικά" ως μάθημα μέσα στα ελληνικά σχολεία; Οι Εβραίοι, λένε πως περιμένουν ακόμα τον δικό τους σωτήρα... Τι περιμένουν;
      Ας εξετάσουμε καθαρά το θέμα ΘΡΗΚΕΥΤΙΚΑ όπως έχει σήμερα η κατάσταση στην Ελλάδα, γιατί υπάρχει μεγάλη αναταραχή...Κι αυτή προέρχεται από το φόβο και την αγωνία όλων όσων άρχουν θρησκευτικά με κοσμική εξουσία στη χώρα μας. Τι φοβούνται; Τι έρχεται στο μέλλον; Γιατί εδώ, πρόκειται για έναν φόβο της Ιεράς Συνόδου και των ορθοδόξων ιερέων που αποτελεί μια μεγάλη ταραχή στο χώρο της ελληνικής Παιδείας. Αλλά ας δούμε το όλο θέμα, όχι θρησκειολογικά, αλλά παιδαγωγικά και ας εξετάσουμε το θέμα ελληνική Παιδεία.
       Λένε λοιπόν οι κατευθυνόμενοι θρησκειολογικά και υποστηρικτές του μαθήματος ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ:
             1.Δεν διδάσκεται πλέον στα ελληνικά σχολεία Γ' Δημοτικού το μάθημα αυτό. Είναι μια ηλικία που εδραιώνεται το θρησκευτικό συναίσθημα... (Αλλά και το ιστορικό, θα έλεγα εγώ). Και φυσικά στην Γ΄ Δημοτικού στα ελληνικά σχολεία, δεν φοιτούν μόνον Ελληνόπουλα, αλλά και παιδιά άλλων χωρών, των οποίων το θρήσκευμα είναι διαφορετικό. 
              Συμπέρασμα: Σωστά δεν διδάσκεται, διότι τα ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ κάνουν προσηλυτισμό και αυτό από το ελληνικό Σύνταγμα απαγορεύεται, όπως κι από το Ευρωπαϊκό Σύνταγμα, που υπάρχει ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΕΙΑ.
      Τα ερωτήματα που επικρατούν απ΄ όσους δεν ξέρουν είναι: α)"Σε τι βλάπτουν τα ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ και  γιατί τα αφαίρεσαν από τα σχολεία;"  β) Γιατί το κάνουν αυτό σε μια χώρα η οποία είναι ορθόδοξοι χριστιανοί οι Έλληνες και οι Ελληνίδες;
           Τα ακούω όλ΄ αυτά από γονείς θορυβουμένους κι έξαλλους ιερείς στις εκκλησιές που καταριούνται από τον Ιερό Άμβωνα. Κι απορώ α) Εάν οι Έλληνες και οι Ελληνίδες συνεχίζουν να είναι ορθόδοξοι χριστιανοί και β) Εάν οι θεοσεβούμενοι ιερείς στις εκκλησίες είναι πράγματι θεοσεβούμενοι και μέσα στο Πνεύμα Αγάπης Θεού προς τις απόψεις των άλλων συνανθρώπων τους, που από το Θεό έχουν την ελευθερία γνώμης. γ) Είναι μέρος της Διδασκαλίας του Εμμανουήλ Ιησού Χριστού η ΒΙΑ την οποία ασκούν για να επιβάλλουν τα ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ στα ελληνικά σχολεία;
               Αναρωτιέμαι, διότι έχει παρανοηθεί η Διδασκαλία του Εμμανουήλ Ιησού Χριστού και έχει καταντήσει "αγιολογία", με μίσος ενάντια στον τόπο και στο χώρο Ελλάδα και μάστιγα μεγίστη για τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, για τον νεοελληνικό τρόπο σκέψης και για την παγκόσμια κοινωνική συμπεριφορά μας προς τους άλλους λαούς της Γης. Κι αυτό, διότι ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να επιβάλλει τον δικό του τρόπο λατρείας Θεού σοτν άλλον. Όποιος κι αν είναι αυτός ο άλλος. Διότι η θρησκεία ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ άγει την καταγωγή της από την εποχή της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας και παραβίασε τη Συνθήκη Μεδιολάνων ο Μέγας Κωνσταντίνος καθιερώνοντάς την. Τι έλεγε η Συνθήκη Μεδιολάνων για τα θρησκεύματα; Έλεγε Ανεξιθρησκεία! Αυτό δηλαδή το οποίο επικυρώθηκε πάλι στην Ευρωπαϊκή Ένωση για την ομαλή και ειρηνική συμβίωση των λαών όλων των χωρών. Κι αυτό έχει καθιερωθεί παγκοσμίως να επικρατεί. Δηλαδή ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΕΙΑ!
             Ας έρθουμε στην ταυτότητα ΕΛΛΗΝΑΣ κι ΕΛΛΗΝΙΔΑ. Όλα σχεδόν τα ονόματα είναι ονόματα Αγίων που έχουν μαρτυρήσει με βασανιστήρια για την πίστη τους στον Χριστό κι αυτά σιγά-σιγά αντικατέστησαν όλα τ΄ αρχαία ελληνικά ονόματα, κι αυτά φέρουν σήμερα. Τιμούν δε με αυτά τους τα ονόματα το μνημόσυνο θανής, από εκείνους που τα πήραν την ημέρα θανής του Αγίου ή της Αγίας. Δηλαδή έχουμε ΜΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΝΕΚΡΩΝ από ζωντανούς. Ας το ερευνήσουμε όλο αυτό, κι ας δούμε από που προέρχεται... Θυμίζει μήπως τη "νεκρολογία" των Αιγυπτίων ή έχει σχέση με μια τελετουργία νεκρών από τα Ελευσίνια Μυστήρια, των οποίων το τελετουργικό δεν γνωρίζουμε, παρά μόνον Μυθολογικά τον Ερχομό της Περσεφόνης στον επάνω κόσμο; Μήπως, για να υπάρχει η εμπορευματοποίηση του ΘΑΝΑΤΟΥ από όσους επιχειρούν κερδοσκοπικά σε αυτό το επάγγελμα; Και πόσοι αλήθεια είναι γύρω από αυτό; α)  Η Εκκλησία με τους ιερείς της και το κέρδος όλων αυτών από τις κηδείες β) Τα διάφορα γραφεία τελετών. Και όλο αυτό ως ΔΡΑΜΑ κορυφώνεται την Μεγάλη Εβδομάδα με τα Άγια Πάθη όπως ονομάζονται για να μπει μέσα στη σκέψη των ανθρώπων. Δηλαδή παίζεται η ανθρώπινη ζωή σαν θεατρικό δρώμενο επί σκηνής για μια ολόκληρη εβδομάδα. Αλλά σε αυτό όλο το σκηνικό δρώμενο, δεν υπάρχει μήτε Ιερό αλλά μήτε Όσιο στην ανθρώπινη κερδοσκοπική διάθεση, καθώς συμβαίνει σε διαφορετικές ημερομηνίες το ίδιο γεγονός γιορτής. Δηλαδή: Προδίδεται ο Ιησούς Χριστός, Καταδικάζεται, Σταυρώνεται κι Ανασταίνεται σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα. Κι είναι ν΄ απορεί κάποιος, που βλέπει όλο αυτό το σκηνικό δρώμενο να συμβαίνει σε εκατομμύρια ανθρώπους, επάνω στη Γη. Κι αυτό όλο το σκηνικό δρώμενο ασκείται από ομάδες θρησκευτικής κοσμικής εξουσίας στον πιστό λαό κι είναι αυτοί όλοι οι οποίοι πολεμάνε σήμερα ο ένας τον άλλον, για το πως θα επικρατήσουν επί Γης και ποιος από αυτούς θ΄ ασκεί θρησκευτική επιρροή εξουσίας στους λαούς της Γης. Χρησιμοποιούν τον Ιησού Χριστό, την πίστη των Αγίων και φανατίζουν τα πλήθη που φέρνουν το όνομα Αγίων και πολεμάνε τον ίδιο τον Ιησού Χριστό, που δίδαξε την Αγάπη. Που είναι λοιπόν η ΑΓΑΠΗ  του Ιησού Χριστού μέσα σε όλη αυτήν την πολεμική διάθεση που επικρατεί; Κι εδώ βρίσκεται η αρχή του μπερδεμένου κουβαριού στην Ελλάδα. Είναι δε τόσο μπερδεμένοι, μα τόσο πολύ, που ενώ λένε οι ορθόδοξοι ιερείς πως είναι Έλληνες κι άρχουν θρησκευτικά κι εξουσιαστικά σε Έλληνες κι Ελληνίδες αλλά και σε άλλους λαούς, που ασπάστηκαν την ορθοδοξία, δεν γνωρίζουν μήτε το ένα καλά τι σημαίνει, μήτε το ότι χρησιμοποιούν την Ορθή Δόξα για λόγους που θέλουν οι ίδιοι. Το ίδιο δε συμβαίνει κι από τους Καθολικούς στου δικούς τους πιστούς, αλλά δεν επιβάλλουν στα σχολεία της Δύσης, όπου επικρατούν οι Καθολικοί Χριστιανοί, με ΒΙΑ τη διδασκαλία των θρησκευτικών. Ας εξετάσουμε λίγο το όλο θέμα.
   α) Μιλάνε για ΟΡΘΗ ΔΟΞΑ και ΣΟΦΙΑ κι εννοούν τη ΔΟΞΑ και ΣΟΦΙΑ ΣΟΛΟΜΩΝΤΟΣ. Δηλαδή όλο αυτό οπού τελείται τελετουργικά μπερδεμένο στη "θεία λειτουργία" και το οποίο παρουσία Δεσπότη (τι σημαίνει αλήθεια αυτός ο τίτλος και πότε δόθηκε;) διαβάζεται η Σοφία Σολομώντος, αλλά ο πιστός λαός μέσα στον ιερό χριστιανικό ναό δεν κατανοεί.
   β) Μιλάνε στο Πιστεύω "για μια αγία καθολική κι αποστολική εκκλησία". Δηλαδή σε μια Παγκοσμιοποίηση με βάση αποστολική. Τι σημαίνει αυτό αλήθεια;
      Μάχονται οι εβραιόπληκτοι χριστιανοί ιερείς και μη ιερείς της ορθοδοξίας, πως είναι λέει, ΑΧΑΡΗΣΤΙΑ αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα σήμερα, δηλαδή, αυτό, που θέλουν να καταργή- σουν τα ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ. Και βρίζουν, αφορίζουν, καταριούνται και μάχονται για τον Ιησού Χριστό. Κατανοεί κάποιος γιατί μάχονται; Έχει σχέση ο Ιησούς Χριστός με όλες αυτές τις  πράξεις τους; Έχει σχέση με όλη αυτήν την πολεμική διάθεσή τους ο Ιησούς Χριστός; ΣΉΜΕΡΑ από τους ίδιους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες ΠΟΥ ΒΓΆΖΟΥΝ  μόνοι τους τα μάτια τους και δημιουργούν αυτήν την αναστάτωση στην Ελλάδα, αλλά και μεταξύ των όσων ζουν στο εξωτερικό κι είναι ορθόδοξοι χριστιανοί, ενώ θα μπορούσαν με ευπρεπή τρόπο να έχουν την Ελληνοπρέπειά τους και την Ορθοδοξία η οποία αποτελεί μέρος της ιστορίας και πορείας Ελλήνων, δεν την έχουν. Αποτελεί  πράγματι μέρος του Ελληνισμού ή μήπως όχι; Γιατί προσπαθούν με έμμεσους τελετουργικούς τρόπους να ταυτίσουν τον Ελληνισμό με το χριστιανισμό; Έρχονται δηλαδή με την προβιά αρνιού, να ταυτιστούν με το αρχαίο ελληνικό Πνεύμα το οποίο μισούν; Ποιοι δεν θέλουν τον Ελληνισμό; Ποιοι μισούν το αρχαίο ελληνικό πνεύμα; Εβραίοι, μάρτυρες του Ιεχωβά και χριστιανοί. Κι όλοι αυτοί καμιά σχέση δεν έχουν με τη Διδασκαλία του Ιησού Χριστού. Κι όμως όλοι αυτοί οπού λένε πως πιστεύουν το Χριστό, όλοι αυτοί κι ενώ είναι στα χαρτιά Έλληνες (δεν είναι διότι δεν γνωρίζουν τι θα πει Έλλην κι Ελληνίς) δεν θέλουν ν΄ακούσουν για την αρχαία Ελλάδα. Αυτοί θέλουν τον Ιησού Χριστό μονόπλευρα για το ατομικό τους κέρδος και μήτε ποτέ τον αποδέχτηκαν, εννοώ τη διδασκαλία του ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ, αλλά ταυτόχρονα δεν δέχτηκαν και δεν αποδέχτηκαν μήτε τους Έλληνες μήτε τις Ελληνίδες που έχουν διαφορετικές απόψεις και μήτε το αρχαίο ελληνικό Πνεύμα δέχονται, γι΄αυτό και το καταστρέφουν μεθοδικά! Και η καταστροφή έγινε απ΄αρχής με τις περιοδείες του Αποστόλου Παύλου. Ξεκίνησε δυστυχώς από την αρχαία Πέλλα, την γενέτειρα πατρίδα του Μέγ- Αλέξανδρου του Μακεδόνα Στρατηλάτη κι Αυτοκράτορα της Αρχαίας Ελληνικής και Μακεδονικής Αυτοκρατορίας. 
     Κι επειδή όλα γίνονται, γιατί η αλήθεια δεν χάνεται ποτέ, έφτασε ο καιρός όπου η ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ αυτή η ΘΕΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ απ΄ ΑΡΧΗΣ θα φανερωθεί και πάλι, είτε διδάσκονται τα θρησκευτικά είτε όχι, τίποτα ΘΕΪΚΟ δεν χάνεται κι ας υπάρχουν διαφορετικού τύπου θρησκεύματα, τα οποία καλό είναι να διδάσκονται για να κατανοήσει ο καθένας, τον ΠΑΡΑΚΛΗΤΟ οπού θα έρθει όταν φτάσει το πλήρωμα του χρόνου!!! Αλλά ποιος κατανοεί τι σημαίνει ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΣ; Σύμφωνα με την ετυμολογία της ελληνικής αυτής λέξης σημαίνει: Αυτός που είναι μακριά από το κλήτος, δηλαδή αυτός που δεν επικαλείται, αυτός που δεν έχει δόξα, αυτός οπού βρίσκεται περιφρονημένος, αυτός που είναι πιο πέρα από τους έχοντας κλάβει κλήση. Δηλαδή αυτός που δεν κάλεσαν, που δεν δοξάστηκε. Κι αυτός θα έρθει ΑΚΑΛΕΣΤΟΣ!
   Στην Ελλάδα έχουν παρανοήσει την έννοια Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και ονειρεύονται την αυτοκρατορία του Βυζαντίου ΔΗΛΑΔΗ την θρησκευτικοπολιτική εξσουσία της τότε αυτοκρατορίας της Νέας Ρώμης Ανατολής, όπου είναι βουτηγμένη στο αίμα και στα σκάνδαλα και στην διαφθορά. Η απορία δεν είναι δική μου, αλλά όλων όσων τολμούν να δουν την ιστορία, όπως έχει πραγματικά ιστορηθεί μέσα από τα γεγονότα όλα, κι όχι μονόπλευρα. Και η ιστορία των ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ που θέλουν να επιβάλλουν είναι γεμάτη καταστροφές, πολέμους και στη συνέχεια για το όνομα του "Χριστού" με όποιο τρόπο κι αν λατρεύεται, είτε εκπορεύεται εκ του Πατρός (Κωνσταντίνου Χλωρού αυτοκράτορος ρωμαϊκής αυτοκρατορίας στη Δύση) είτε εκπορεύεται εκ του Υιού (βασιλιά κι αυτοκράτορα στη Νέα Ρώμη Ανατολής=Βυζάντιο), είναι ν΄απορεί ο μελετητής κι ερευνητής ιστορικών γεγονότων, αν  πραγματικά όλα τα εγκλήματα εις βάρος των χριστιανικών λαών από χριστιανούς είχαν στη βάση τους πίστη στον Ιησού Χριστό. Κι είναι ν΄ απορεί αν η Παλαιά Διαθήκη= διαθήκη Σολομώντος έχει σχέση με τη Νέα Διαθήκη την οποία προσάρμοσαν ως "δήθεν" Καινή Διαθήκη του χριστιανισμού και όλ΄ αυτό το ονομάζουν ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ. Αυτό δηλαδή το επίμαχο μάθημα που επιθυμούν να διδάσκεται αναγκαστικά στα ελληνικά σχολεία. Τα οποία ελληνικά σχολεία έχουν να κάνουν με την ελληνική παιδεία κι αυτό όλο το μάθημα δεν είναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ και το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων είναι ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ κι όχι Υπουργείο Θρησκευτικών. 
       Η μεγάλη απορία όσων έχουν λογική κι όσων επιστημόνων σκέφτονται είναι η εξής: 
     ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ γιατί διδάσκονται μονόπλευρα, σε σχολεία; Οι ορθόδοξες εκκλησίες δεν αρκούν μέσα στις οποίες μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να πάει για να μάθει γι΄αυτό που θέλει να πιστέψει και ονομάζουν θεό; Με τον ίδιο τρόπο που πηγαίνει κάποιος σ΄ έναν βουδικό ναό ή σ΄ένα τζαμί ή σε μια συναγωγή ή σε έναν αρχαίο ελληνικό τόπο αρχαίων Θεών ή σε κάθε τόπο, αφού ο ΘΕΟΣ είναι ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ!
    Διότι ο Θεός δεν έχει ανάγκη να σωθεί. Οι άνθρωποι τον χρησιμοποιούν για να έχουν τη δύναμή του και τον χρησιμοποιούν με διαφορετικά ονόματα. Αλλά δεν μπορούν να οικιοποιούνται την Ενέργεια μήτε τη Δύναμη ΘΕΟΥ για να έχουν κοσμική εξουσία οι ομάδες που σκέφτονται διαφορετικά για την κοσμική τους θεϊκή εξουσία. Αυτό αποτελεί ΑΤΟΜΙΣΜΟ ΟΜΑΔΩΝ και ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ κι όχι ΕΝΟΤΗΤΑ ΘΕΟΥ. Και ποιος αλήθεια κατανοεί ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ; Αν λοιπόν λένε πως ο Θεός δημιούργησε το ΠΑΝ και μέσα σε αυτό το ΠΑΝ τοποθέτησε τον άνθρωπο. Που είναι λοιπόν η θέση του κάθε ανθρώπου ενώπιον του Θεού Δημιουργίας του;
Στην Ελλάδα οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν πρώτα στην ανθρωπιά και πως είμαστε άνθρωποι Έλληνες κι Ελληνίδες κι ύστερα μαθαίνουμε γραφή, ανάγνωση κι ότι άλλο μέσα από αυτό οπού διδάσκεται. Η γνώση δεν είναι απολυταρχική και μονόπλευρη, μήτε ορίζεται στις ημέρες μας το θέμα ΘΡΗΣΚΕΙΑ και ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ απολυταρχικά. Υπάρχει ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ διότι αν θέλουμε να λέμε πως είμαστε παιδιά ΘΕΟΥ ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΟΛΩΝ και δεν ανήκει ο άνθρωπος σε ομάδες οι οποίες τον καπηλεύονται για τη δική τους εξουσία, ως εκπρόσωποί του. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ; ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΙ ΘΕΟΥ; ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ;
    ΑΣ ΔΙΔΑΧΤΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ έτσι όπως τα διατύπωσαν και τα διαμόρφωσαν οι ανθρώπινες ομάδες...Αλλά όχι μέσα σε σχολειά υποχρεωτικά ως μάθημα. Παρά μόνον δια στόματος από κάθε οικογένεια ή όπως ο καθένας κατανοεί το ΘΕΟ στη δική του ύπαρξη κι απλά, για να πάψει ο κάθε φανατισμός οποιουδήποτε... ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΨΕΙ Η ΚΟΣΜΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ των όσων θέλουν να εξουσιάζουν τους νόες των ανθρώπων. Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός από τον άλλον άνθρωπο. Ας διδαχτεί φιλοσοφία αρχαίων Ελλήνων σοφών και φιλοσοφία άλλων λαών και νεότερων φιλοσόφων. Διότι όλα είναι ΙΔΕΕΣ ανθρώπων.  Κι ο Ιησούς Χριστός δίδαξε αυτά τα οποία δίδασκαν οι αρχαίοι Έλληνες σοφοί και αν συγκρίνουμε την Διδασκαλία του με την Διδασκαλία του Ερμή Τρισμέγιστου, είναι σχεδόν ίδια.
   Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ και η ΑΓΝΟΙΑ ΣΚΟΤΑΔΙ.
Νότα Κυμοθόη (...συνέχεια στο επόμενο)

Νότα Κυμοθόη "ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ" Δοκίμιο© Nότα Κυμοθόη


Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .