ΓΝΩΜΗ

"ΩΣ ΑΕΙ ΤΟΝ ΟΜΟΙΟΝ ΑΓΕΙ ΘΕΟΣ ΩΣ ΤΟΝ ΟΜΟΙΟΝ"
Όμηρος, Οδύσσεια
Όπως πάντοτε τον όμοιον οδηγεί ο Θεός ως τον όμοιον
(Απόδοση Νότα Κυμοθόη)


Κυριακή 15 Ιουνίου 2008

ΒΙΒΛΙΟ Η ΛΥΤΡΩΣΗ, Νότα Κυμοθόη, 1η παρουσίαση 2006

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΟΥ
ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ "Η ΛΥΤΡΩΣΗ", 2006, εκδ. Ίαμβος


Με την κόρη μου

Με συγγενείς μου


Με την αναγνώστρια, Σίτσα
Υπογράφοντας βιβλία
Με την κ. Ελένη Θεοδωροπούλου υπεύθυνη marketing

και τον εκδότη των εκδόσεων Ίαμβος, κ. Αγησίλαο Καλαμαρά


Ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, τα παιδιά μου οπού ήρθαν να με τιμήσουν με την παρουσία τους, τους αγαπημένους μου συγγενείς αλλά και όλες και όλους όπου ήρθαν στις παρουσιάσεις του βιβλίου μου "Η ΛΎΤΡΩΣΗ" εκδόσεις Ίαμβος που πραγματοποιήθηκαν στις:
24/12/06, 27/12/06 και 29/12/06, στους χώρους των βιβλιοπωλείων των Hondos Center της Ομόνοιας, Γλυφάδας και Καλλιθέας κι αγόρασαν το βιβλίο μου στην Α΄ έκδοσή του. 

Ιδιαίτερα ευχαριστώ την υπεύθυνη, για τις εκδηλώσεις του βιβλίου σε αυτούς τους χώρους κ. Ελένη Θεοδωροπούλου. Δίχως τη δική της βοήθεια δεν θα είχε γίνει τίποτα. 

Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον εκδότη μου κ. Αγησίλαο Καλαμαρά για όλα κι όλους, όσους εργάστηκαν κοπιαστικά για την έκδοση του βιβλίου μου 'Η ΛΥΤΡΩΣΗ".

Ευχαριστώ από καρδιάς τον φύλακα Άγιο Άγγελό μου και τον αγαπημένο Δάσκαλο Sri Satia Sai Baba, γιατί δίχως τη δική τους παρέμβαση δεν θα είχε γίνει το μεγάλο ταξίδι στην Ινδία και μήτε θα είχαν γραφτεί δύο βιβλία...

Με αγάπη για την Αγάπη
και αγάπη για το Φως της Αγάπης
Νότα Κυμοθόη

Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .


Δεν υπάρχουν σχόλια: